سفارش تبلیغ
صبا ویژن
بازی برنامه کلیپ ... برای موبایل جدیدترین عکسهای ایرانی و خارجی
 RSS  : Atom :خانه :: ارتباط با من : پروفایل : پارسی بلاگ
[http://www.2shared.com/file/6537407/5befe4b8/code_khoshamad_gooel.html]
هرکس به شخصی مسأله ای بیاموزد، مالکش می گردد . گفته شد : آیا وی را خرید و فروش هم می کند؟ فرمود : نه، بلکه امر و نهیش می کند . [پیامبر خدا صلی الله علیه و آله]
  • پیوندهای روزانه
  • sms sms sms sms sms sms sms sms [876]
    » عکس های بهرام رادان [1947]
    » عکسهای سیاوش خیرابی [2353]
    » عکس های امین حیایی [1309]
    » عکس هایی از کودکی و نوجوانی گلزار [3403]
    » عکس های پرستو صالحی [2540]
    عکس های هدیه تهرانی [3417]
    » گلشیفته فراهانی در فیلم سنتوری [3401]
    عکس های افسانه بایگان [1665]
    عکس های الناز شاکردوست [3507]
    عکس های نیوشا ضیغمی [3355]
    فوذول [447]
    شب شعر (دلسا ) [439]
    پری (دانلود اهنگ ) [1093]
    شاهزاده ی کوچک دردها [616]
    [آرشیو(17)]


  • تعداد بازدیدهای وبلاگ
  • - کل بازدیدها: 990265
    - امروز: 24بازدید
    - دیروز: 107 بازدید

  • علی
  • بازی برنامه کلیپ ... برای موبایل جدیدترین عکسهای ایرانی و خارجی

  • لوگوی وبلاگ
  • بازی برنامه کلیپ ... برای موبایل جدیدترین عکسهای ایرانی و خارجی

  • دوستان من
  • مرکز آموزشی نرم افزار ها به زبان پارسی
    عشق من اس ام اس عاشقانه و اس ام اس ضد حال و کلیپ - من آقاشیر

  • اشتراک
  •  

  • فهرست موضوعی یادداشت ها
  • از این به بعد در مورد نقشه کشی هم از http://www.solid.parsiblog. . پازل-خیلی جالبه 2-بیلیارد دو دستگیره با بلوتوث 3-میمون خا . سریال جدید جومانگ (جومونگ) محصول کره جنوبی بانو چویی از جواهری د .





    Powered by WebGozar

  • آرشیو مطالب
  • ژورنال لباس
    ورزشی
    نقاشی
    مسایل شرعی و اموزنده
    عکس بازیگران و خوانندگان قدیمی
    دسته گل عروس
    افزایش قد
    قمه زنی در عاشورا
    عکس عاشقونه
    دانلود موزیک های داغ روز برای شما
    جدیدترین عکس های Angelina Jolie
    . بازی و برنامه و کلیپ برای دانلود
    فقط دخترای بالای 18 سال
    مد لباس راحتی
    اسکلت، ساختار بدنی و تفاوت بین زن و مرد
    عشق و ازدواج یعنی چه؟
    االناز شاکردوست و گلزار در مجنو ن
    کامل ترین آرشیو عکس های آیشواریا
    اس ام اس
    مبارزه با بد حجابی
    انزال در خانم ها
    عکس های جدید مهناز افشار
    هالیوود
    مد مانتو و روسری
    روانشناسی ازدواج
    عکس های فانتزی
    قیمت خودروها
    fashion مد های عجیب و غریب دخترای ژاپنی
    جدید ترین مد لباس عروس
    مد مو و ارایش صورت
    عکس های جدید یانگم یانگوم(lee young ea)
    بیو گرافی بهنوش بختیاری
    عکس بیو گرافی لاله اسکندری
    آیا قبیله لب بشقابی ها را می شناسید
    عکس و خبر های داغ هالیوود
    تبدیل شدن یک خانم چاق به یک مان ...
    عکس بازیگران فیلم 4*3 سه در چهار
    جدید
    اس ام اس های ویژه عید سعید فطر
    عکس های گل شیفته فراهانی در خارج
    عکس بازیگران فیلم ترانه ی مادری
    زیباترین چشم های هالیوود
    برج میلاد از اغاز تا کنون
    عکس های جدید و داغ از Britney Spears بریتنی اسپیرز
    دعوا با لامپ مهتابی
    20 مدل موی جالب برای دختر خانوم ها
    مدهای جدید و زیبا کلاه دخترانه
    مدل های لباس هندی
    مدل های جدید و زیبای لباس برای ...
    بیوگرافی فلامک جنیدی:
    چگونه لباس خود را ست کنیم ؟
    یگانه فرزند شهید است
    عکس های یون سنگ بازیگر سریال جو ...
    عکس و بیوگرافی محمدرضا شریفی ...
    عکس و بیوگرافی مریم کاویانی
    گزارش تصویری: سریال یوسف پیامبر ...
    عکس های یون سنگ بازیگر سریال
    عکس و بیوگرافی محمدرضا گلزار
    عکس و بیوگرافی علی صادقی
    بیوگرافی حدیث فولادوند
    عکسهای جدید لیلا اوتادی
    گزارش تصویری از فیلم اخراجی ها 2
    » مدل آرایش و زیبایی
    » تصاویر باورنکردنی خطای چشم
    » عکس های بهاره رهنما (جدید)
    مدل لباس مهمانی و مجالس
    » عکس های فانتزی
    » عکس های منتخب
    » عکس های شبنم قلی خانی
    عکس بازیگران سریال جدید جومانگ ...
    نقشه سالیدورک solid work
    رفتارهای جنسی ناسالم و پرخطر کدامند؟

  • وضعیت من در یاهو
  • یــــاهـو

    ? دوست دختر یا دوست پسر
  • علی سه شنبه 87/2/17 ساعت 7:57 عصر
  •  

    فروردین
        موفقیت شما در این راه حتمی است. تنها اندکی تلاش و کوشش تو را به مقصد می‌رساند. در این روزها باید هر طور شده شادی را به خانه و خانواده خود آورید. در سفر زندگی آمد و شد کار ماست. کسانی که زنده اندیشند به زیبایی‌ها به حد کفایت لبخند خواهند زد. هیچ‌گاه نگذارید زندگی‌تان در دام تکرار گرفتار آید.
        از مخفی‌کاری دوری کنید و شفافیت را در همه احوالات زندگی خود مدنظر داشته باشید. افراط و تفریط در هیچ‌کاری خوب نیست. افراط در دوستی هم، حتی موجب پدیدآمدن دلخوری و کدورت می‌شود. اگر خط قرمزها را ندیده بگیرید، گرفتاری‌های متعدد برایتان پیش خواهد آمد.
        
        
        اردیبهشت
        گرچه به نظر می‌رسد که این کار سخت و دشوار است اما شما قدرت و توان انجام آن را دارید پس سعی کنید تا نیروهای خود را به یک نقطه متمرکز کنید تا موفق شوید. شهرت و ثروت در اختیار شماست مشروط به اینکه اعتماد به نفس کافی از خود نشان دهید. در روابط اجتماعی به گونه‌ای باید رفتار کرد که هر روز به تعداد دوستان افزوده و از تعداد دشمنان کم شود. یک خبر بسیار عالی به دستتان می‌رسد که اوضاع روحی‌تان را به کل دگرگون می‌کند. از کار و تلاش، گریزان نباشید و سستی را شعار خود قرار ندهید.
        
        
        خرداد
        شما برخورد آرام و متینی با دیگران دارید و این بهترین ویژگی شماست. فقط باید مراقب باشید که بعضی‌ها از این موضوع سوءاستفاده نکنند. در این صورت باید آنها را با قاطعیت سرجای خودشان نشاند. لطف خداوند همواره یار و یاور شماست. گرفتار زرق و برق زندگی نشوید. چون آدم بسیار عمیقی هستید. عمر روزهای ابری زندگی به زودی به سر می‌آید و خورشید سعادت شما هم درخشان خواهد شد. یک توصیه: مواظب باشید دچار غرور نشوید. چرا که غرور به خصوص از نوع کاذب آن شما را دچار سقوط خواهد کرد.
        
        
        
        تیر
        فصلی گذشت و فصل تازه‌ای می‌رسد، حیف است که شما بی‌توجه به تغییرات زیبای طبیعت و زمین و آسمان، غرق غمها و اندوه خود باشید.به فکر چیزهایی که نداری نباش و سعی کن از آنچه که داری نهایت استفاده را ببری. این مهم نیست که دیگران چه فکری می‌کنند. در مورد پیشنهادی که به شما می‌شود، خوب فکر کنید و راجع به آن با خانواده مشورت کنید. کاری که شروع کرده‌اید را به پایان برسانید. کارهای نیمه‌کاره دور و برتان را خلوت کنید و بعد کارهای جدید را شروع کنید. انشاءا... بیماری یکی از دوستانتان به زودی خوب خواهد شد. بهتر است قبل از بهبودی‌اش به عیادتش بروید.
        
        
        مرداد
        برای آینده باید با واقع‌نگری و عقل و منطق برنامه‌ریزی کرد. احساسات برای گرم کردن کانون زندگی و روابط، بسیار مفید است اما متاسفانه با آن نمی‌توان واقعیت‌های خشک را تغییر داد.اگر به فکر به دست آوردن گوی سبقت از دیگران هستید تا به طرح‌ها و فکرهای خلاقانه برسید و آنها را عملی کنید، عجولانه عمل نکنید. فردی منتظر شنیدن جوابی از جانب شماست. جواب او را بدهید و از چشم انتظاری بیرون بیاوریدش. بسته‌ای از طرف یکی از دوستان قدیمی به دستتان خواهد رسید. اگر در وهله اول از دیدن آن خیلی خوشحال نشدید، عجله نکنید... به زودی خبرهای خوشی از آن دوست قدیمی دریافت خواهید کرد که اثرات مثبتی در زندگی‌تان خواهد داشت.
        
        
        شهریور
        اینک می‌توانید پس از سوءتفاهمی که ایجاد شده بود با یک پیشنهاد تازه، دوباره دوستان قدیم را دور هم جمع کنید و روابط گذشته را دوباره احیا کنید. از بعضی از اختلافات جزیی باید چشم‌پوشی کرد.اعتماد به‌نفس خود را تقویت کنید. سفری پربرکت پیش رو خواهید داشت که روحیه‌تان را تغییر می‌دهد و شادابی و طراوت را به شما برمی‌گرداند.در مورد مسئله‌ای صبر بسیاری کرده‌اید. انشاءا... به زودی نتیجه صبر خود را خواهید گرفت و خوشحال خواهید شد. شما در سالهای دور دل کسی را به درد آوردید که همین امر باعث شده او، آن رفتار شما را فراموش نکند، اما شما را بخشیده، با او تماسی بگیرید و از دلش دربیاورید.
        
        
        مهر
        به زودی پاداش خوبی دریافت خواهید کرد. تلاش‌های اخیرتان به زودی نتیجه می‌دهد پس دیگر نگران نباشید و با درس گرفتن از گذشته به فکر ساختن فردایی بهتر باشید. در مورد تصمیماتی که در سر دارید، شک و تردید را کنار بگذارید و تا زمان از دست نرفته، تصمیم نهایی را بگیرید. سعی کنید به آنچه دور و برتان می‌گذرد، هوشمندانه‌تر نگاه کنید و از تقدیر و سرنوشت درس بگیرید. همیشه هم خوش‌بینی، خوب نیست. هر چیزی اگر از حد اعتدالش خارج شود، نتیجه عکس خواهد داشت. خوش‌بینی تا جایی می‌تواند به آسان شدن کارهای شما کمک کند که موجب نادیده گرفته شدن واقعیت‌های مسلم اطرافتان نگردد!
        
        
        آبان
        باید از ولخرجی‌های زائد، جدا خودداری کنید. مشکلات برای شما تعجب‌آور و کنجکاوکننده شده است. در حل مشکلات بر سر دوراهی مانده‌اید. باید تصمیم مهمی بگیرید که اخذ آن فقط با مشورت از طریق افراد مورد اطمینان و نزدیکتان میسر می‌شود. از پراکنده کاری جدا خودداری کنید و یادتان باشد که اگر با یک دست، بیش از یک هندوانه بردارید احتمال افتادن و شکستن یکی از هندوانه‌ها زیاد است!برای عشق، حرمت قائل شوید و در ابراز آن دست و دلبازی بیشتری به خرج بدهید، به زودی خبرهای خوشی که مدت‌ها منتظر شنیدنش بودید، را خواهید شنید و خوشحال خواهید شد.
        
        
        
        آذر
        از حمایت و پشتیبانی اطرافیانتان ناراحت نشوید. کسی قصد دخالت در زندگی شما را ندارد و اگر حرفی زده می‌شود و طرفداری یا موضع‌گیری خاصی اعمال می‌شود، همه برای این است که اطرافیانتان شما را دوست دارند و برایشان مهم هستید. قدر آنها را بدانید و با فکر و خیال بیهوده، زندگی را به کام خود آنها تلخ نسازید.یک مهمانی در پیش خواهید داشت. خودتان را آماده کنید که به زودی هیجان زده خواهید شد و حرف‌ها و اتفاقات جالب و هیجان‌انگیزی را تجربه خواهید کرد.از قدیم‌ گفته‌اند: «بخشش از بزرگان است». لطفا دست رد به سینه کسی که پس از مدت‌ها برای عذرخواهی نزدتان آمده، نزنید!
        
        
        دی
        همیشه در زندگی و کارها باید به دنبال بهترین راه حل بود. به جای اندیشیدن به آسان‌ترین راه‌حل‌ها که عمدتا گمراه‌کننده هستند باید به راه‌حلی اندیشید که به رغم سختی‌هایش شما را به مقصد برساند.دلتنگی‌های خود را کنار بگذارید و به جای نشستن و غصه‌خوردن، به روزها و خاطرات شیرین زندگی فکر کنید. شما باید باور داشته باشید که :«این نیز بگذرد» یک پیشنهاد بسیار ایده‌آل برای کار یا معامله‌ای به شما می‌‌شود. با مشورت دیگران و سبک و سنگین‌کردن شرایط و البته توکل به خداوند، پیشنهاد را جدی‌تر بگیرید.یکی از بستگان نزدیکتان به زودی از سفر بازخواهد گشت و شما را از چشم انتظاری، درخواهد آورد.
        
        
        بهمن
        کسی هست که می‌کوشد تا سوءنیت خود را نسبت به شما پنهان کند تا در موقع مناسب بتواند از آن استفاده کند. در برابر این جور افراد، از خودتان عصبانیت و رفتار عجولانه به خرج ندهید.کمی صبر، توکل به خداوند و در نهایت یک اشاره غیرمستقیم به شخص مورد نظر، موثرتر خواهد بود.یکنواختی در محیط اطرافتان باعث کسالت شما شده است. سعی کنید تغییراتی در پیرامونتان به وجود بیاورید تا روحیه‌تان هم تغییر کند. خوشحال باشید که به زودی پول مرده‌تان زنده می‌شود و با خیال راحت می‌توانید نقشه‌هایی که برای خرج کردن آن کشیده بودید، را عملی کنید.
        
        اسفند
        شانس مثل همیشه با شما یار خواهد بود تنها کاری که باید بکنید این است که از موقعیت‌‌ها نهایت استفاده را ببرید و قدر لحظه‌ها را بدانید.شما باید در اجتماع بدرخشید. فراموش نکنید اگر گرفته و تودار باشید از همه‌چیز عقب خواهید ماند. روزهایی که پیش رو دارید، فرصت بسیار خوبی برای صمیمی‌شدن با دوستان و همکاران جدید شماست. اگر مجرد هستید، اکنون زمان مساعدی برای انتخاب همسر دلخواهتان رسیده است. به پیشنهادهایی که در مدت اخیر داشتید، بیشتر و جدی‌تر نگاه کنید و روزهای آتی، فرصت مناسبی برای سفر است. نقشه‌هایتان را اجرا کنید و با امیدواری و دید مثبت در مورد عملی شدن آنها بیندیشید.


    نظرات دیگران ( )


    ? لیست کل یادداشت های این وبلاگ
    ShMessenger 3.1.7 نسخه جدیدِ کم مصرف ترین نرم افزار چت
    زیباترین مدل های کت و دامن 2010
    اسکناس های ایران از 5 ریالی تا 100000
    عکسهای جدید بازیگران فیلم تسویه حساب در شانگهای چین
    عکس های کودکی تا به امروز دیگو مارادونا
    chat
    دانلود 4 بازی جالب و قشنگ جاوا
    داستان قشنگ شیطان ونمازگذار
    [عناوین آرشیوشده]

    Desigened By Parsiblog.com